Американська консультаційна компанія ClubHouse Media несподівано подорожчала — її акції з початку року виросли в ціні на понад тисячу відсотків. Виявилось, що трейдери сплутали її з іншою компанією, що розробила додаток для голосового спілкування Clubhouse.
Про це повідомляє Bloomberg.
ClubHouse, що базується в Каліфорнії, раніше називалась Tongji Healthcare і надавала медичні послуги. Зараз компанія займається послугами у сфері ухвалення угод. З початку року її акції подорожчали на 1 026% суто через плутанину з назвою. Ринкова вартість компанії зросла з $225 мільйонів до $2,5 мільярда.
Лише на цьому тижні акції ClubHouse піднялися на 81%. Компанія, що володіє популярним додатком Clubhouse, називається Andreessen Horowitz, а її акції не перебувають в публічному обігу. Наразі вартість ClubHouse перевищує заявлену вартість розробника Clubhouse майже вдвічі.
Трейдери звернули увагу на компанію ClubHouse після того, як мільярдер і винахідник Ілон Маск долучився до голосової соцмережі Clubhouse, яку запустили навесні 2020 року та набула особливої популярності на початку 2021-го. Наразі Clubhouse доступна тільки для користувачів операційної системи iOS. Для того щоб зареєструватися в соцмережі, потрібно отримати запрошення.
Читайте також:
- Учасники у Clubhouse не можуть надсилати повідомлення, вони збираються в онлайн-кімнатах і спілкуються в режимі реального часу. Будь-який користувач може послухати розмову, а з дозволу модератора — долучитися до дискусії.
- Ілон Маск запропонував президенту Росії Володимиру Путіну приєднатися до соцмережі Clubhouse, щоб там поговорити. У Кремлі назвали цю пропозицію цікавою, але поки мусять зрозуміти, що саме пропонується.
- Clubhouse заблокувала акаунт російського тележурналіста каналу «Россия 1» і пропагандиста Володимира Соловйова відразу після реєстрації.
- Розробники додатку для аудіочатів Clubhouse планують запровадити додаткове шифрування, щоб запобігти передачі даних на китайські сервери. Дослідники зі Стенфорду заявили, що виявили уразливості в інфраструктурі додатку.