УЄФА вимагає від учасників Євро-2020 не чіпати спонсорські напої. Українець Ярмоленко після перемоги висміяв «пляшкогейт»
- Автор:
- Софія Телішевська
- Дата:
Joosep Martinson / Stringer / Getty Images
Андрій Ярмоленко, який був визнаний найкращим гравцем матчу з Північною Македонією, прийшов на післяматчеву пресконференцію в чудовому настрої та вирішив тонко висміяти прохання УЄФА не торкатися напоїв від спонсорів.
«А можна, я дещо зроблю? Я бачив, Роналду прибрав пляшки Coca Cola — я поставлю Coca Cola, поставлю Heineken. Звʼяжіться зі мною, спонсори», — сказав Ярмоленко.
Річ у тім, що раніше зірка португальців Кріштіану Роналду, який пропагує здоровий спосіб життя, прибрав пляшки з цим напоєм зі столу та закликав людей пити воду.
Після цього півзахисник збірної Франції Поль Погба вчинив так само і прибрав зі столу пляшку безалкогольного пива Heineken.
Погба — мусульманин, його релігія забороняє вживати алкоголь, але футболіст не пояснив свого вчинку.
Пізніше в УЄФА зажадали, щоб футболісти не чіпали пляшки спонсорів на офіційних пресконференціях під час Євро-2020.
Директор УЄФА з організації заходів Мартін Каллен уточнив, що спілка вже провела роботу з командами з цього приводу, оскільки гроші спонсорів мають велике значення для турніру і для європейського футболу.
Представник Євро-2020 заявив, що на зустрічах з пресою гравцям пропонують воду, Coca-Cola і Coca-Cola Zero Sugar, і кожен може вибирати напій відповідно до своїх уподобань.
Хоча аналітики не схильні повʼязувати жест Роналду з падінням котирувань The Coca-Cola Company, не можна не відзначити вплив спортсмена на суспільну думку. У знаменитого португальця 300 мільйонів підписників в Instagram, тож вчинок футболіста вже третій день активно обговорюють у соціальних мережах.
Те, що сталося, вже встигли охрестити bottlegate («пляшкогейт»). Скандал знову порушив питання про доречність участі деяких брендів у ролі спонсорів професійного спорту, а також підтвердив величезний вплив окремих спортсменів на громадську думку.
У Heineken заявили, що поважають уподобання кожного, коли йдеться про вибір напоїв. Coca-Cola поки не прокоментувала цей інцидент.