Пекельце

У Великій Британії вперше заборонили рекламу через використання гендерних стереотипів

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Mondelez

Телевізійні реклами американської компанії Mondelez та німецького виробника автомобілів Volkswagen уперше заборонили згідно з новими правилами проти використання гендерних стереотипів у Великій Британії. Про це пише ВВС.

Компанія Mondelez у рекламі сиру «Філадельфія» показала двох татусів, які залишили дитину на конвеєрі в ресторані, бо відволікалися на їжу. Близько 128 глядачів поскаржилися британському регулятору реклами Аdvertising Standards Аuthority (ASA) на цей ролик.

Люди заявляли, що «реклама підтримує шкідливий стереотип про те, що чоловіки не здатні піклуватися про дітей і такі некомпетентні, що становлять небезпеку для малюків».

У Mondelez відповіли на скарги й зазначили, що створили в рекламі позитивний образ відповідальних чоловіків, які піклуються про дітей.

У рекламі автомобіля Volkswagen eGolf показали чоловіка з жінкою, які спали в наметі в горах, двох чоловіків-космонавтів, параспортсмена, який готується до стрибка в довжину і жінку, яка сидить біля дитячого візка. На цю рекламу поскаржилися троє людей. Вони заявили, що «реклама закріплювала шкідливі гендерні стереотипи, показуючи чоловіків, які займаються авантюрними справами, та жінок, які доглядають за дитиною».

Проте в компанії зазначили, що їхня реклама не сексистська і показує, що турбота про новонародженого здійснюється незалежно від статі батьків.

«З рекламою, яка протиставляє чоловічі й жіночі гендерні стереотипи, потрібно поводитися обережно. Йдеться про те, яким може бути загальний ефект від них», — зазначила керівниця розслідувань ASA Джес Ті.