У США продавець морозива вдвічі підняв ціну для блогерів. Вони дістали його проханнями поїсти безкоштовно в обмін на пост у соцмережах
- Автор:
- Катерина Коваленко
- Дата:
Facebook / CVT Soft Serve
У Лос-Анджелесі власник фургона з морозивом вдвічі підняв ціну для блогерів. Йому набридло, що ті постійно просять безкоштовну порцію за те, що позначать його в соцмережах.
Тепер замість $4 за морозиво блогери платитимуть $8. Фото продавця з табличкою про це виклали на акаунті r/pics на Reddit.
«Медіаінфлюенсери платять вдвічі більше», — написав він на табличці в своєму фургоні.
Фото викликало обговорення користувачів. Чимало людей підтримало продавця та дали йому різні поради, як ще може спекатися навʼязливих блогерів.
- 44-річна американка Бетані Гаскін знімає на відео, як вона їсть. Щотижня жінка викладає відео у двох своїх блогах на YouTube, які переглядають мільйони людей.
- В Індонезії мережа ресторанів швидкого харчування KFC почала продавати окремо курячу шкіру в паніровці. Страву позиціонують як закуску, нарівні з картоплею фрі. До її складу входить тільки шкіра, солона або гостра паніровка та жир. Одна порція коштує приблизно $1.