Компанія Amazon через місяць після ребрендингу іконки додатка для Andriod та iOS зробила нову. Зміни спровокували жарти в соцмережах — в іконці побачили вуса лідера нацистської Німеччини Адольфа Гітлера.
Про це пише The Verge.
У січні 2021 року компанія замінила магазинний візок на фірмову коробку зі стрілкою-посмішкою (лого компанії) і синім скотчем, який закриває її. Саме через шматочок синьої стрічки з зубчастими краями її почали порівнювати з посмішкою Гітлера.
Декотрі іконку назвали «жахливою» і гумору в мережі не оцінили.
Зубчастий скотч замінили на прямий з підігнутим краєм. У Twitter і в цьому варіанті побачили очільника Третього Рейху. «Тепер Гітлера на 15% менше», — написав один з користувачів.
Як зазначає Mashable, компанія відкрито не говорить про те, що саме змусило змінити новий значок. В Amazon заявили, що новий дизайн повинен викликати «радість від покупки».
Видання пишуть, що не всі асоціювали зубці з вусами Гітлера і багато хто бачив у них відсилання до Чарлі Чапліна. Користувачі Twitter навіть звинувачували «критиканів» у хворій фантазії, хоча визнавали, що асоціація сильно вʼїдається у свідомість.
- Раніше Amazon заборонив продаж більшості видань Гітлера «Майн кампф» та інших нацистських пропагандистських книг у своєму магазині після десятирічної кампанії з боку благодійних організацій, які займаються питаннями Голокосту.
- У грудні 2019 року стало відомо, що Amazon торгував «різдвяними прикрасами» із зображеннями концтабору Аушвіц. Згодом продукцію вилучили з каталогу.