Британській службі охорони здоровʼя довелося вибачатися за ролик із Санта-Клаусом у реанімації

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Благодійна організація нацслужби охорони здоровʼя Великої Британії (NHS Charities Together) випустила рекламний ролик із Санта-Клаусом, який потрапив у реанімацію, імовірно, з коронавірусом. Організацію через це піддали нападкам і гострій критиці.

Про це пише Business Insider.

У рекламі The Gift («Подарунок») Санта-Клаус прокидається в реанімації — він підключений до кисню і по мірі відновлення відповідає на дитячі листи. Коли він залишає лікарню, персонал, який його лікував, дізнається, що пацієнтом був казковий персонаж.

Хоча в ролику відкрито не говориться, що Санта потрапив до лікарні з коронавірусом, низка активістів і громадських організацій засудили службу. Вони вважають, що ролик міг завдати моральної шкоди дітям. Багато хто заявив, що така реклама могла укоренити страх в дітях, які й без того легко піддаються паніці на тлі маніпуляцій навколо пандемії.

Після негативної реакції в NHS заявили, що ролик знімався не для дітей, але вибачилися за нього. «Приносимо вибачення батькам, чиї діти засмутилися після перегляду реклами, і самим дітям, хоча вони не були цільовою аудиторією», — заявили в NHS та видалили рекламу з YouTube-каналу.