У Китаї мережа ресторанів вибачилася за те, що на вході зважувала відвідувачів.
Про це пише CNN.
Мережа Chuiyan Fried Beef в провінції Хунань на півдні країни просила клієнтів зважитися та надати особисту інформацію. Потім ресторан пропонував меню залежно від їхньої статури.
Клієнтам рекомендували замовляти різні страви залежно від ваги людини і калорійності їжі. Наприклад, жінкам вагою менш як 40 кг рекомендували фірмове блюдо мережі з яловичини та рибну голову, а чоловікам вагою понад 80 кг рекомендували страви з тушкованої свинини.
Вивіски ресторану закликали відвідувачів «вилизати тарілку» і «бути ощадливими і старанними». Зіткнувшись з критикою, Chuiyan Fried Beef заявила, що намагається таким чином скоротити кількість харчових відходів. Мережа наполягає, що клієнтів не змушували зважуватися, але водночас вибачилася за те, що трапилося.
У серпні президент Китаю Сі Цзіньпін оголосив кампанію по мінімізації харчових відходів. У 2015 році державна телекомпанія CCTV повідомила, що підприємства громадського харчування Китаю викидають від 17 до 18 млн тонн продуктів харчування щороку. Сі Цзіньпін охарактеризував такий підхід як «шокуючий і такий, що засмучує».