У Бельгії новий сезон у королівському театрі рекламують за допомогою бійок у Верховній Раді

Автори:
Костя Войтенко, Олег Панфілович
Дата:
У Бельгії новий сезон у королівському театрі рекламують за допомогою бійок у Верховній Раді

«Бабель»

У Бельгії свій новий сезон Королівський оперний театр Ла Монне рекламує з використанням фото та відео бійок депутатів у Верховній Раді України. У промо-кампанії використовували бійки «свободівця» Ігоря Мірошниченка з колегами-комуністами, а також знамените захоплення Олегом Барною на той момент премʼєр-міністра Арсенія Яценюка в грудні 2015 року.

В центрі Брюсселя у великій кількості розвішані плакати з рекламою сезону 2020—2021 в Ла Монне, на яких зображена бійка депутата-свободівця Ігоря Мірошниченка з колегою з КПУ влітку 2014 року. Крім назви театру на них також видніється слоган нового сезону — Once Upon Now («Одного разу зараз»).

Відео бійок у Раді театр використовував і в промо-роликах. Так, на відео серед інших є інцидент з депутатом від «Блоку Петра Порошенка» Олегом Барною, який у грудні 2015 року намагався «винести» премʼєра Арсенія Яценюка, який виступав з трибуни, а також атака опозиції з закиданням яйцями спікера Володимира Литвина в 2010 році.

Фотографії з Ради також використовуються на сайті Ла Монне для «обкладинки» афіші сезону.

У поясненні до кампанії театр зазначає, що людство увійшло у нове десятиріччя, яке може стати періодом політичної та соціальної нестабільності в світі. «Ми не можемо відвернутися від насущних проблем, що стоять перед сучасним суспільством», — йдеться в анотації до сезону, який стартував у березні.