Замість обридлого Zoom — на Дикий Захід. Британське видавництво перенесло свої конференції до гри Red Dead Redemption 2

Автор:
Дмитро Мрачник
Дата:
Замість обридлого Zoom — на Дикий Захід. Британське видавництво перенесло свої конференції до гри Red Dead Redemption 2

Instacodez / Deviantart

Британська письменниця та художниця Вів’єн Шварц вирішила перенести онлайн-зустрічі редакції свого видання з обридлих відеосервісів до комп’ютерних ігор. Після невдалого досвіду в Minecraft співробітники комфортно влаштувалися у грі про світ Дикого Заходу Red Dead Redemption 2, де інколи «вбивають» один одного.

Про це повідомляє Rock Paper Shotgun.

Ігровий світ Red Dead Redemption 2 — це фронтир США другої половини ХІХ століття: з ковбоями, бандитами, дуелями, грабунками та іншими елементами класичного вестерну. Гра дозволяє проводити командам конференції, чим і скористався колектив Вів’єн Шварц.

«Zoom набрид, тож ми почали влаштовувати редакційні зустрічі у Red Dead Redemption. Так приємно сидіти біля вогнища і дискутувати про проєкти, коли вночі виють вовки», — описує Шварц новий досвід редакції, яка нудьгувала під час традиційних конференцій.

Instacodez / Deviantart

На переконання художниці, нічна зустріч бандитів у таборі біля вогнища значно краще передає суть робочих конференцій її колективу, ніж це можливо зробити в інших іграх. Ігрові персонажі з револьверами чухають носи, кашляють, хмуряться і жестикулюють.

Але бувають інциденти — випадковий клік може призвести до того, що один персонаж починає душити іншого, але це колектив не засмучує. Інколи трапляються системні помилки, і табір зникає або хтось падає з коня і вмирає. Подібні випадки лише додають робочим зустрічам особливого шарму, вважає Шварц.

«Це не найкраща гра для зустрічі, яка б не переривалася. Але вона все ще краща за Zoom», — підкреслила художниця.