Британські рокери Coldplay випустили незвичайний анонс нового альбому Everyday Life, вихід якого запланований на 22 листопада. Група розіслала членам фан-клубу паперові листи поштою, в яких повідомляється, що новий альбом складатиметься з двох частин — Sunrise і Sunset.
«Дорогий друже, прошу вибачення, я не дуже добре друкую, сподіваюся, в тебе все добре. Останні 100 років або близько того ми працювали над тим, що називається «повсякденне життя» (Everyday Life)», — йдеться в листі.
Крім того, тизери пісень альбому Coldplay розмістили на сторінках оголошень звичайних газет, пише The Guardian.
Перші оголошення про новий альбом групи зʼявилися в місцевих газетах у північному Уельсі і Девоні, потім повідомлення вийшли в австралійській Sydney Morning Herald, Otago Daily Times у Новій Зеландії і Le Monde у Франції. Причому в газеті «Північний Уельс» оголошення музикантів вийшло поряд з рекламою про продаж сіна та холодильника з морозильною камерою. У газеті «Девон Експрес» анонс розміщений над рекламою про розпродаж непотрібного мотлоху і поруч з оголошенням про оренду квартири.
- Кліп американської групи Guns Nʼ Roses на пісню “Sweet Child O’ Mine” набрав 1 млрд переглядів на YouTube. Це перше відео, що вийшло у 80-ті роки та набрало таку кількість переглядів.
- Група «Океан Ельзи» випустила кліп на саундтрек до фільму «Захар Беркут».