У Японії — бум на туалетний папір ручної роботи. За нього готові віддати до $12 за рулон

Автор:
Анна Воробйова
Дата:

У Японії, одній з найбільш високотехнологічних країн світу, модним товаром став туалетний папір ручної роботи, повідомляє CBSNews.

63-річний японець Ресуй Морісава вирішив істотно змінити процес виробництва паперу на своїй фабриці. У цьому його підтримала дружина, керівний директор компанії, Масайо Морісава.

«Навіть носіння краватки робить його шкіру червоною. Тому потрібен більш мʼякий туалетний папір», — розповіла пані Морісава.

Замість серійного високошвидкісного виробництва, туалетний папір Morisawa Usagi («Кролик») створюють шляхом делікатної обробки паперової маси і точного регулювання температури води, яку використовують у процесі. Це дає більш мʼяку фактуру.

Отриманий тришаровий туалетний папір такий тендітний, що його доводиться скручувати вручну. Фабрика Mochitsuki Seіshі, розрахована на 10 осіб, занадто мала, тому для скручування працівники забирають папір додому.

Один рулон білого туалетного паперу Usagi продається за ціною 500 єн (близько $5). За ці гроші можна купити приблизно 12 звичайних рулонів. Але це — бюджетний варіант.

Подарункова коробка з восьми рулонів у пастельних тонах з художнім малюнком з розкішної лінії Hanebisho від Mochitsuki обійдеться приблизно в $100.

  • Поліція Лондона розшукує золотий унітаз, який вкрали з Бленхеймського палацу, де народився політик і премʼєр-міністр Великобританії Вінстон Черчілль. Вартість викраденого унітаза, виготовленого з 18-каратного золота, оцінюється в £1 млн (майже 31 млн грн). Його автором є італійський художник Мауріціо Каттелан.
  • Користувачі AirPods, що втратили свої навушники, витратять в 2019 році $700 млн на купівлю нових. Загалом очікується, що в 2019 році компанія Apple продасть AirPods на суму від $10 млн до $12 млн. Таким чином на купівлю нових навушників припадатиме від 5% до 7% усіх продажів AirPods у цьому році.
  • До свого 110-річчя французька компанія Bugatti представила в Женеві найдорожчий автомобіль в світі — La Voiture Noire («Чорний автомобіль»). Він виготовлений в одному екземплярі і коштує €11 млн ($12,5 млн). За ці ж гроші можна придбати близько 300 Tesla Model 3.