У США опитали курʼєрів з доставки їжі. Зʼясувалося, що 28% з них їдять замовлення клієнтів

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Двадцять вісім відсотків курʼєрів з доставки їжі пробують замовлення клієнтів і часто привозять його неповним. При цьому, тільки 21% клієнтів підозрює, що його замовлення зʼїдають.

Про це пише Mashable з посиланням на дослідження дистрибʼютора ресторанів і продуктів харчування US Foods.

В опитуванні брали участь 1500 американців, які регулярно користуються сервісами з доставки їжі, та 500 курʼєрів від Uber Eats, Grubhub, DoorDash.

Більшість курʼєрів зізналися, що їх спокушає запах їжі і вони вже не можуть встояти. Клієнти ж кажуть, що далеко не всі ресторани використовують спеціальні наклейки на коробках, якими опечатують замовлення. На їхню думку, саме це дозволяє курʼєрам несумлінно виконувати свою роботу.

  • Компанія Wing, яка належить материнській компанії Google — Alphabet, оголосила про запуск в Австралії комерційного сервісу доставки за допомогою безпілотників. Пізніше Wing запустила сервіс доставки товарів дронами у Фінляндії.
  • Наприкінці січня компанія Amazon оголосила про випробування Amazon Scout — автономних пристроїв доставки розміром з кулер, які переміщуються по тротуарах і доставлятимуть товари до дверей.
  • Перед цим на виставці електроніки CES компанія Continental представила роботів-курʼєрів, які на безпілотних автомобілях доставлятимуть посилки або замовлення.