У червні в Instagram почав набирати популярність акаунт техаського будівельника, який пародіює тренди соцмереж. Чоловік фотографує філіжанки з кавою, їжу та позує на тлі будівництва. Протягом місяця на акаунт будівельника підписалися понад 400 тисяч людей. Однак видання BuzzFeed зʼясувало, що профіль веде рекламне агентство для місцевої кавʼярні.
Акаунт створили на початку травня. Профіль ведеться від імені «батька, чоловіка, любителя кави та лайфстайл-інфлюенсера» на імʼя Омар.
Власник кавʼярні Cuvée Coffee Майк Маккім залучив рекламне агентство Bandolier Media, щоб створити персону для рекламного профілю. Він розповів, що вони знайшли справжнього будівельника на імʼя Омар, який працює в окрузі. І запропонували чоловіку стати моделлю для акаунту в Instagram. Будівельник зазначив, що навіть не знає, як створювати сторінку в соцмережі. Тоді агентство повністю взяло на себе ведення акаунта. Омару платили тільки за участь в професійних фотосесіях.
Власник кавʼярні припустив, що в майбутньому Омару можуть передати доступ до акаунту.
«Зараз нам потрібно сісти та подумати. Якщо він зможе монетизувати акаунт, це буде чудово», — говорить власник кавʼярні.
- У Польщі продають настінні календарі «Чорнобиль» із фотографіями оголеної дівчини, яка позує у місті Припʼять у зоні відчуження.
- Художники Білл Постер і Деніел Гоу створили фейкове відео, на якому нібито голова корпорації Facebook Марк Цукерберг розповідає про контроль над майбутнім. Вони опублікували його в Instagram, що є дочірньою компанією Facebook, та хотіли перевірити, наскільки ретельно модерується контент.