В одному з найбільших агрохолдингів України «Миронівський хлібопродукт» почали слідкувати за емоціями співробітників. Нововведення запровадили для того, щоб підвищити продуктивність праці, повідомив голова правління компанії Юрій Косюк, за інформацією «Інтерфакс-Україна» .
«Ми моніторимо емоції. Усі перебувають під камерами... За 70 пунктами відкалібровуємо емоції. Спостерігаємо за щасливими та нещасними», — сказав він на V-форумі «Диригенти змін».
Дослідження довели, що щасливі люди більш високопродуктивні, зазначив Косюк. За його словами, з нещасними тісно працюють психологи та співробітники HR, намагаючись щось їм запропонувати для виправлення ситуації. Але якщо зміни не відбуваються, цих людей замінюють.
Одного разу камера за півроку показала, що співробітник товстішає. Він працював на досить високій позиції, а збільшення ваги, за словами голови правління, переважно повʼязано з лінню. У спілкуванні цей співробітник зізнався, що щастя для нього — «поїсти, і все», а отже він демотивований і обіймає посаду, на якій інша людина може домогтися набагато більшого.
Іншого співробітника, який займав свою позицію близько 6—7 років, перевели на посаду, де він став «літати», а його колишні підлеглі, яких він міг «отруїти», також підбадьорилися, навів інший приклад Косюк.
«Вибачте за такі експериментики. Але перевірте на собі [що це працює]», — наголосив голова правління «МХП».
«Миронівський хлібопродукт» — найбільший виробник курятини в Україні. Займається також вирощуванням зернових, виготовленням соняшникової олії, продуктів мʼясопереробки. На європейський ринок МХП поставляє охолоджені напівтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. Земельний банк агрохолдингу станом на кінець 2017 року становив близько 370 тис. га.