Супермаркет у Японії запровадив для працівниць бейджики «Міс Менструація». Таким чином жінкам хотіли надати привілеї в роботі
- Автор:
- Ангеліна Шеремет
- Дата:
Універмаг Daimaru в місті Осака вирішив інформувати про менструальний цикл працівниць. Але обурення суспільства змусило переглянути такий підхід. Про це повідомляє Japan Times.
У жовтні універмаг запровадив для жінок бейджики, на яких зображений персонаж мультиків під назвою «Міс Менструація». Передбачалося, що працівниці таким чином зможуть отримати додаткову допомогу або більш тривалі перерви, якщо вони необхідні.
Але таке «ноу-хау» викликало чимало обурення. Деякі магазини неправильно повідомили, що мета полягала в тому, щоб повідомити покупцям, а також колегам про цикл працівниці.
Керівник універмагу заявив, що навіть надходили скарги від громадськості, причому «деякі з них стосувалися домагань». Самі працівниці скаржились на утиски від колег.
29 листопада універмаг оголосив, що наразі вони придумують інший спосіб обміну інформацією — без інформування громадськості.
- На австралійському телебаченні не стали забороняти рекламу з менструальною кровʼю, незважаючи на скарги глядачів.
- Новітні зміни в списку емодзі сколихнули мережу. У новому списку зʼявилася крапля крові, що символізує менструацію. Це сподобалося не всім.
- Компанія Mattel випустила ляльку на честь американської правозахисниці Рози Паркс, яку вважають засновницею сучасного руху за громадянські права.
- Американські штати один за одним приймають законодавчі акти щодо обмеження або, як у випадку з Алабамою, повної заборони абортів. У травні громадськість виступала з протестами, до яких приєдналося багато знаменитостей.