Амстердам запустив рекламну кампанію, спрямовану на британців віком від 18 до 35 років, які вводять у пошук слова «паб», «дешевий готель», «холостяцька вечірка» тощо. У ній чоловіків закликають «триматися подалі» від Амстердаму.
Про це пише BBC.
Столиця Нідерландів має репутацію найбільш ліберального міста Європи, через що туди часто їдуть британські туристи, аби легально покурити марихуану й відвідати секс-квартали. Однак їхня поведінка обурює місцевих, тому вони вирішили запустити рекламу, у якій поліція затримує чоловіка напідпитку, одягає йому кайданки і бере відбитки пальців.
Також у рекламі роблять акцент на ризиках, повʼязаних із надмірним вживанням алкоголю чи наркотиків, що призводить до хибного іміджового сприйняття Амстердаму.
Як відомо, британські туристичні агенції наперебій пропонують парубочі вихідні в Амстердамі, обіцяючи необмежену випивку, стриптиз, круїзи та відвідування кварталу «червоних ліхтарів», тоді як мешканці нідерландської столиці скаржаться на британців, які мочаться в громадських місцях, блюють у канали, роздягаються та влаштовують пʼяні бійки.
Утім критики назвали рекламу дискримінаційною і такою, що базується на несправедливих стереотипах про британців.
- Разом з цим для покращення життя мешканців Амстердама там у травні заборонять курити марихуану у кварталі «червоних ліхтарів», а секс-працівників зобовʼяжуть закривати свої заклади о 03:00. Місцеві депутати підтримали такі зміни.