Виробник іграшок Hasbro оголосив про перейменування свого популярного бренду «Містер Картопляна Голова» — з назви вилучать слово «Містер», щоб зробити лінійку менш гендеризованою. При цьому назви класичних наборів «Містер Картопляна Голова» та «Місіс Картопляна Голова» залишаться незмінними.
Культова іграшка представляє собою, власне, тіло-картоплю, до якого можна причепити різноманітні деталі — руки, ноги, волосся, капелюхи, ніс, рот, очі, вуса тощо. Hasbro виробляє такі набори десятки років — їх можна побачити в серії мультфільмів «Історія іграшок» від Disney.
Минулої осені компанія Hasbro випустила набір «Створи свою сім’ю Картопляних Голів» з трьома персонажами — двома дорослими і одним малюком, закликаючи дітей створювати портрет картопляної родини у власному стилі. Великий набір змінних деталей дозволяє зробити дитину з вусами, чоловіка на підборах абощо.
«Створи свою сім’ю Картопляних Голів» це торжество багатьох образів родин, що дозволяє дітям уявити й створити свою власну сім’ю Картопляних Голів... «Картопляна Голова» пропонує нескінченні творчі можливості для дошколят вже понад 70 років, і ми продовжимо робити це в новому наборі», — повідомляє компанія.
Як пише Reuters, подібні зміни в назві класичного бренду — це відповідь на публічне схвалення різноманіття в американській культурі.
«Це дійсно вишуканий хід для Hasbro. Ці переміни демонструють, що Hasbro не просто піклується про старі бренди чи намагається робити все по-старому з року в рік — вони справді розуміють, що бренди потрібно винаходити заново, переосмислювати й зберігати свіжими», — переконаний представник брендингової компанії Metaforce.
Подібні метаморфози відбуваються й з іграшками інших фірм. Так, культова Барбі від Mattel тепер представлена новою лінійкою ляльок з різноманітними відтінками шкіри, формами тіла та професіями — цей радикальний відхід від класичного образу гламурної блондинки з нереалістичними пропорціями відбувся кілька років тому.
- У 2019 році найбільший виробник іграшок у США Hаsbro придбав британську студію Entertaiment One, яка знімає популярний мультфільм «Свинка Пеппа».
- Через пандемію коронавірусу компанія Hasbro зазнала суттєвих збитків, а вартість їхніх акцій впала на 22%. Головна причина проблем — викликані епідемічною обстановкою перебої у виробництві та дистрибуції.