У США дідусь витратив понад $10 тисяч на скаргу в газеті на повільний Інтернет. І це спрацювало

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Christian Bodhi / Pixabay

У США у районі Північний Голлівуд (Каліфорнія) 90-річний Аарон Епштейн витратив $10 тисяч на оголошення у газеті The Wall Street Journal, в якому він поскаржився на повільний Інтернет від провайдера AT&T. І це дало результат — тепер у нього безлімітний Інтернет зі швидкістю 300 Мб/с (було 3 Мб/с).

Про це повідомляє The Washington Post.

За нього він щомісячно платитиме $65, хоча протягом першого року ціна становитиме лише $45.

До цього у Епштейна періодично виникали проблеми з Інтернетом, але на постійній основі це почалось під час пандемії — коли він почав дивитись серіали на стримінгових сервісах Netflix та Roku. Перегляд фільмів він порівнював зі «слайд-шоу». Чоловік не вперше скаржився на якість послуг, його постійно запевняли, що незабаром стане краще.

90-річний Епштейн вирішив витратити понад $10 тисяч заощаджень на оголошення у газеті The Wall Street Journal. Скарга була адресована главі AT&T. Його мета була привернути увагу штаб-квартири компанії та інвесторів. Лист він підписав як «клієнт AT&T з 1960 року», вказавши свій номер телефону та електронну пошту.

«AT&T пишається тим, що є лідером в галузі електронних комунікацій. На жаль, для людей, що живуть в Північному Голлівуді, штат Каліфорнія, 91607, AT&T стало великим розчаруванням», — було в оголошені Епштейна.

План чоловіка спрацював. За словами Епштейна, з ним відразу ж сконтактували двоє чоловіків, щоб протягнути новий кабель з оптоволокна. Генеральний директор AT&T подзвонив йому, аби переконатись, що все зробили. Компанія підтвердила в своїй заяві, що розширила мережу AT&T у районі цього клієнта.

Епштейн визнав, що міг би просто змінити провайдера, але сказав, що відчуває певну відповідальність перед іншими клієнтами AT&T, зокрема, своїми родичами.

Рішення Епштейна витратити $10 тисяч на оголошення розкритикували окремі користувачі соцмереж — запитували, чому він не витратив їх на допомогу бідним. Але він каже, що краще його будуть критикувати, ніж ігнорувати.

Його дружина, 77-річна Енн Епштейн, сказала, що «закотила очі» на чернетку оголошення і виправила граматичні помилки, але не була проти цього плану.