«Є IDEЯ». Мережа «Епіцентр» потролила рекламою IKEA у день відкриття першого магазину

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Мережа торгових центрів «Епіцентр» потролила шведського ритейлера IKEA, який 1 лютого відкрив в Україні свій перший магазин.

«Епіцентр» розмістив навпроти столичного ТРЦ Blockbuster Mall з магазином IKEA рекламний борд, обігравши слоган ритейлера «IKEA — Ідеї для вашого будинку». На борді «Епіцентру»: «Є IDEЯ і є рішення! В Епіцентрі є все».

Крім цього, біля входу в ТРЦ безкоштовно роздавали маски з рекламою «Епіцентру» і коли IKEA заповнили відвідувачі з масками конкурентів, представники IKEA поскаржилися адміністрації ТРЦ.

У самому «Епіцентрі» тролинг прокоментували так: «Ми раді, що після стількох років очікувань IKEA нарешті відкрила свій магазин в Україні. Ми переконані, що відтепер українські споживачі отримають нагоду порівняти й оцінити переваги великого асортименту товарів і сервісних послуг мережі ТЦ «Епіцентр».