Мережа торгових центрів «Епіцентр» потролила шведського ритейлера IKEA, який 1 лютого відкрив в Україні свій перший магазин.
«Епіцентр» розмістив навпроти столичного ТРЦ Blockbuster Mall з магазином IKEA рекламний борд, обігравши слоган ритейлера «IKEA — Ідеї для вашого будинку». На борді «Епіцентру»: «Є IDEЯ і є рішення! В Епіцентрі є все».
Крім цього, біля входу в ТРЦ безкоштовно роздавали маски з рекламою «Епіцентру» і коли IKEA заповнили відвідувачі з масками конкурентів, представники IKEA поскаржилися адміністрації ТРЦ.
У самому «Епіцентрі» тролинг прокоментували так: «Ми раді, що після стількох років очікувань IKEA нарешті відкрила свій магазин в Україні. Ми переконані, що відтепер українські споживачі отримають нагоду порівняти й оцінити переваги великого асортименту товарів і сервісних послуг мережі ТЦ «Епіцентр».
- IKEA намагалася зайти в Україну 15 років — це рекорд для міжнародних ритейлерів.
- Перш ніж запустити онлайн-продажі в Україні, IKEA анонсувала вихід на український ринок ще у грудні 2017 року. Однак повідомлення про набір персоналу для магазину зʼявилося лише у червні 2019 року. Відкриття планували на весну 2020 року, але плани змінили через коронавірус.
- У травні 2020 року компанія відкрила онлайн-магазин в Україні.
- Восени 2021 року в Києві відкриють другий офлайн-магазин IKEA.