Бердичівський будинок культури провів тендер на ProZorro на закупівлю двох пакетів за 8 гривень

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Бердичівський Палац культури ім. О. А. Шабельника провів тендер через систему ProZorro на закупівлю двох поліетиленових пакетів з логотипом автомобільної компанії BMW. Ціна питання — 8 гривень.

Як зазначено у тендері, у «торгах» брала участь одна підприємниця, яка й перемогла.

У коментарях «Бабелю» в будинку культури заявили, що на онлайн-майданчику опублікували «звіт про закупівлю без застосування закупівельних майданчиків», згідно з правилами ProZorro і законом України.

Оновлено. 23 липня у пресслужбі ProZorro повідомили, що палац культури не проводив тендер для закупівлі двох пакетів за 8 грн через незначну суму закупівлі.