Власник піцерії купив свої ж піци через додаток і заробив на знижці для покупців

Автор:
Дмитро Мрачник
Дата:
Власник піцерії купив свої ж піци через додаток і заробив на знижці для покупців

Kristina Bratko / Unsplash

Власник однієї з американської піцерій помітив, що сервіс доставки їжі DoorDash, з яким він не співпрацював, продає його піци, причому за нижчою ціною. Він вирішив провести експеримент і через сервіс продав сам собі купу пустих піц — і отримав за них повну ціну.

Про це повідомляє BBC.

Преміальна піца, яка коштувала в ресторані $24, продавалась у DoorDash лише за $16. Коли власник спробував замовити одну піцу сам собі, то помітив, що сервіс заплатив його закладу повну ціну.

Потім він спробував замовити 10 піц для свого друга, заплатив за це $160 і отримав $240 від сервісу.

Далі господар піцерії повторив замовлення для друга, але відправив піци без начинки — і все одно отримав повну ціну. DoorDash ніяк не відреагували на збитки.

Виявилось, що справа була у «тестовому періоді» в додатку сервісу — керівники додавали до списку ресторанів такі, що мали добрі відгуки і могли в подальшому підписатися на їхню платформу.

Для того, щоб ресторатори звернули увагу на сервіс, його керівництво навмисне знижувало ціни на їжу, і збільшувало таким чином кількість замовлень.

DoorDash фінансується інвестиційним гігантом Softbank, який цього тижня поніс $13 млрд збитків. Його власник Масайосі Сон, пояснюючи втрату інвесторам, порівняв себе з Ісусом, якого «теж неправильно зрозуміли».

  • За словами британських дослідників, на упаковках з їжею має бути зазначено, скільки вправ потрібно людині, щоб спалити калорії, що містяться в продукті. Вони стверджують, що аби позбутися калорій від однієї піци, необхідно 4 години.