Австралійська співачка Кайлі Міноуг знялася в новій туристичній кампанії philAUSophy, що заманює британців, які втомилися від Brexit, до Австралії, де милі сумчасті тваринки, пляжі з білим піском та місцеві жителі, «які говорять вашою мовою». Про це повідомляє The Guardian.
Ролик розрахований здебільшого на британців, тож спочатку Міноуг одягнена в стилі британської королеви й сидить у вітальні з чашкою чаю.
Трихвилинну музичну рекламу транслювали по телебаченню Великої Британії перед різдвяним посланням королеви. Відео під назвою Matesong є найбільшою інвестицією у просування Австралії у Великій Британії за понад як десятиліття.
Влада Австралії сподівається, що перемога консервативної партії Бориса Джонсона на дострокових виборах та рішення парламенту узгодити його договір про вихід з ЄС зроблять людей більш упевненими, і вони частіше відпочиватимуть в Австралії.
Британці становлять левову частку туристів в Австралії. Вони залишаються в країні довше, аніж інші туристи та, відповідно, більше витрачають. За 12 місяців 2019 року вони принесли місцевій економіці $2,4 млрд. Проте за цей період їхня кількість зменшилась на 4%, адже, на думку експертів, їхній візит до Австралії стримували ризики виходу великої Британії зі складу ЄС 31 жовтня без угоди.
- 28 жовтня британський премʼєр Борис Джонсон із «сумом» попросив ЄС про відстрочку Brexit і зажадав провести дострокові вибори парламенту. Палата громад Великої Британії проголосувала проти цієї пропозиції.
- 29 жовтня Євросоюз офіційно схвалив відстрочку виходу Великої Британії зі складу ЄС на три місяці — до 31 січня 2020 року.
- Королева Великої Британії Єлизавета II поставила перед новим скликанням парламенту й уряду завдання — завершити вихід країни з Європейського Союзу 31 січня 2020 року. Про це вона заявила на відкритті першої сесії новообраного парламенту.