Подарувати дружині велотренажер — це сексизм? У мережі розгорівся скандал через рекламний ролик Peloton

Автор:
Ольга Березюк
Дата:

Різдвяну рекламу компанії велотренажерів Peloton розкритикували в соціальних мережах за сексизм.

У рекламному ролику, який на YouTube переглянули вже понад два мільйона разів, дружина отримує велотренажер на Різдво від свого чоловіка. Вона записує влог зі своїми тренуваннями протягом цілого року і показує його чоловіку. Таким чином жінка хотіла подякувати коханому за подарунок.

«Рік тому я не розуміла, наскільки це змінить мене», — каже вона.

На компанію відразу обрушився шквал критики. Користувачі скаржилися на те, що це сексизм, коли чоловік дарує дружині тренажер для тренувань на Різдво, оскільки це начебто означає, що він хоче, щоб вона схудла.

«Твоє обличчя, коли тобі доводиться зняти відео, щоб довести чоловікові, що ти докладаєш максимум зусиль, щоб (перевіряє нотатки) виглядати для нього худою», — пише Джош Джордон.

«Ось як виглядає стокгольмський синдром», — зазначає інший користувач.

Інша користувачка ділиться листом від чоловіка, який написав, що якщо вона хоч колись придбає йому цей тренажер, то він подасть на розлучення.

Комедійна письменниця Джесс Двек написала: «Єдиний спосіб насолодитися рекламою Peloton — це уявити, що це перша хвилина епізоду «Чорного дзеркала».

Як пише BBC, різка критика позначилась і на акціях компанії, які у вівторок впали на понад 9%.