Максі-сукня у горошок від бренду Zara набула вірусної популярності у Британії, причому без помітної допомоги з боку королівської сімʼї, впливових соціальних медіа чи знаменитостей, повідомляє The New York Times.
«Наймодніша річ цього літа — це не «джантіс» (очевидно, джинсові трусики), або капелюх-відро...Скоріше, це проста чорно-біла сукня в горошок з віскозним принтом від модного гіганта Zara, за ціною 39 фунтів і 99 пенсів, або 50 доларів», — пише видання.
Ця сукня стала такою популярною в Британії за останні три місяці, що нещодавно британська дизайнерка Файє Окенфулль (Faye Oakenfull) вирішила відкрити в Instagram окремий акаунт @ hot4thespot .
Він пропонує своїм майже 5000 прихильників можливість публікувати фото сукні у різних місцях країни — у метро, на вулицях, у супермаркетах, у церкві. Але світлини почали надходити від користувачів з усього світу.
Дизайнер зізналася, що вперше побачила цю сукню на сцені на Великдень, коли в неї одночасно вбралися художня керівниця і візажистка. «Я опублікувала сукню в моїй історії в Instagram як «незручний момент моди»...Після цього багато людей почали надсилали мені свої власні спостереження», — розповіла жінка. При цьому вона зауважила, що в її гардеробі ще немає такої сукні.
- У лютому 2019 року американська співачка Джой Вілла (Joy Villa) прийшла на церемонію вручення премії Grammy в сукні-стіні .
- У березні через критику в соціальних мережах компанія Zara видалила фотографії дівчинки, яка рекламувала їхню дитячу колекцію.
- Компанію Zarа розкритикували в Китаї за фотографію моделі з веснянками. Модель Лі Ціньвен зʼявилася в рекламі, яка стала частиною кампанії для косметичної лінії Zara.